Nejčastější dotazy - FAQ

Co nabízíme?

Jsme vydavatel časopisů a knih z vlastní produkce a na e-shopu nabízíme zejména knihy s tématikou jídla pod značkou Apetit.

Jak mohu zjistit více informací o nabízených produktech a jejich použití?

U každého produktu / knihy je uvedena specifikace (vazba, počet stran, atd.) a produkty jsou i dostupné fyzicky ve většině knihkupetcví v ČR.

Jak mohu knihy zakoupit?

Knihy zakoupíte kliknutím na políčko "Koupit", následně můžete vybírat i další knihy nebo kliknout na ikonu „košíku“ a tam si vybrat způsob platby a dopravu a následně dokončit objednávku vyplněním údajů.

Kolik mě to bude stát?

Cena za samostatné zboží je vždy uvedená v eshopu. Cena dopravy a dobírky je uvedená vždy při procesu dokončení objednávky.

Cena za online platby je 0 Kč, cena za dobírku v hotovosti je 29 Kč. Cena za zaslání přepravní službou v rámci ČR je obvykle 85 Kč. Provozovatel e-shopu může v průběhu roku mít i akční nabídku, kdy je cena za dopravu nižší nebo od určité částky ZDARMA.

Mohu si nechat zboží poslat na jinou adresu?

Ano, stačí v „kroku 3 – zákaznické údaje vybrat „Doručovací adresa – jiná“ a vyplnit údaje.

Jak zaplatím?

V současné době akceptujeme platbu online kartou nebo bankovním převodem prostřednictvím platební brány GoPay nebo v hotovosti při převzetí (dobírka).

Jaký dopravce mi bude doručovat?

Expedice zboží probíhá většinou do jednoho pracovního dne. Zboží Vám zašle náš smluvní partner firma Mail Step a.s. zpravidla přepravní službou DPD v rámci ČR obvykle do 3-4 pracovních dnů. Zároveň si vyhrazujeme právo sami změnit přepravní službu, v případě, kdy to budou vyžadovat okolnosti nutné k včasnému doručení zboží. Do zahraničí nedoručujeme.

Mohu zboží vrátit? Jak mohu s vrácením postupovat? Kam mám zaslat zpět?

Nepoškozené zboží je možné vrátit ve lhůtě 14 dnů od doručení, a to zasláním na následující adresu: Zákaznická podpora eshop, Burda Praha, spol. s r.o., Luxembourg Plaza, Přemyslovská 2845/43, 130 00 Praha 3. Peníze budou vráceny ve lhůtě 14 dnů.

Máte další otázky?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na telefonní lince 221 589 221 nebo na e-mailové adrese obchod@burda.cz, která je tu pro Vás v pracovní dny v době 9–17 hod.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.