Nejčastější dotazy - FAQ

Co nabízíme?

Jsme vydavatel časopisů a knih z vlastní produkce a na e-shopu nabízíme zejména knihy s tématikou jídla pod značkou Apetit.

Jak mohu zjistit více informací o nabízených produktech a jejich použití?

U každého produktu / knihy je uvedena specifikace (vazba, počet stran, atd.) a produkty jsou i dostupné fyzicky ve většině knihkupetcví v ČR.

Jak mohu knihy zakoupit?

Knihy zakoupíte kliknutím na políčko "Koupit", následně můžete vybírat i další knihy nebo kliknout na ikonu „košíku“ a tam si vybrat způsob platby a dopravu a následně dokončit objednávku vyplněním údajů.

Kolik mě to bude stát?

Cena za samostatné zboží je vždy uvedená v eshopu. Cena dopravy a dobírky je uvedená vždy při procesu dokončení objednávky.

Cena za online platby je 0 Kč, cena za dobírku v hotovosti je 29 Kč. Cena za zaslání přepravní službou v rámci ČR je obvykle 85 Kč. Provozovatel e-shopu může v průběhu roku mít i akční nabídku, kdy je cena za dopravu nižší nebo od určité částky ZDARMA.

Mohu si nechat zboží poslat na jinou adresu?

Ano, stačí v „kroku 3 – zákaznické údaje vybrat „Doručovací adresa – jiná“ a vyplnit údaje.

Jak zaplatím?

V současné době akceptujeme platbu online kartou nebo bankovním převodem prostřednictvím platební brány GoPay nebo v hotovosti při převzetí (dobírka).

Jaký dopravce mi bude doručovat?

Zboží Vám zašle náš smluvní partner firma Mail Step a.s. přepravní službou INTIME v rámci ČR obvykle do 3-4 pracovních dnů. Do zahraničí nedoručujeme.

Mohu zboží vrátit? Jak mohu s vrácením postupovat? Kam mám zaslat zpět?

Nepoškozené zboží je možné vrátit ve lhůtě 14 dnů od doručení, a to zasláním na následující adresu: Zákaznická podpora eshop, Burda Praha, spol. s r.o., Luxembourg Plaza, Přemyslovská 2845/43, 130 00 Praha 3. Peníze budou vráceny ve lhůtě 14 dnů.

Máte další otázky?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na telefonní lince 221 589 221 nebo na e-mailové adrese obchod@burda.cz, která je tu pro Vás v pracovní dny v době 9–17 hod.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.